کاربردهای خاص سامانه پیامک ویژه نشریات
•دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
•دريافت مطالب کوتاه و دل نوشته هاي خوانندگان براي چاپ
•اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
•ترغيب علاقمندان نشريه براي خواندن شماره بعدي از طريق ارسال عناوين مطالب نشريه کمي پيش از انتشار آن.
•اعلام انتشار و زمان توزيع شماره جديد به خوانندگان
•برگزاري مسابقه پيامکي
•برگزاري نظرسنجي پيامکي
•ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبت ها
•جذب اسپانسر مالي و کسب درآمد
•اعلام خبرهاي خاص مدیریت به پرسنل بصورت گروهی و یا تک تک - جلسات ، آخرین تصمیمات
•اعلام ابلاغیه ها ، اطلاعیه ها ، بخشنامه ها ، مصوبات بصورت ساده و آنی
•جلوگیری از برگشت چک و درج تاریخهای سررسید اسناد پرداختنی
•دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاهها و همایش های شما
•استفاده در سیستم اطلاع رسانی به نمایندگان ، شعب ، مشتریان ، همکاران
•ارتباط پویا و دوطرفه
•اعلام تغییرات فوری و ضروری پیراموت تغییر قیمت ها ، ساعات کاری ، تعطیلی ، اعلام برنامه های فوق العاده،هزینه هاو برنامه های جانبی و تشکیل جلسات نمایندگان ، شرکاء و...
•فرضاً نشریه ایی با درج شماره اختصاصی شرکت بر روی نشريه خود می توانند اقدام به برگزاری مسابقه و یا نظر سنجی کند و همچنین شرکت های بزرگ می توانند حقوق کارکنان خود را برروی سیستم گذاشته و افراد با ارسال کد پرسنلی خود از وضعیت حقوق خود مطلع گردند